مسجد بازار
مسجد بازار

اذان ظهر: 12:01، موذن: استاد محمدحسین سعیدیان

پرداخت به موضوعات اخلاق اقتصادی و فرهنگ دینی با محوریت مسجد با حضور عبدالله علایی (تهیه كننده) و میثم نیكنام (گوینده) شماره پیامك: 98300003637 شماره تلفن 24 ساعته شبكه: 982127860098

2 روز بعد
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق تولید در حوزه فرهنگ و هنر در سال 98

كارشناس: افسر موموندی(مدیر دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق تولید در حوزه فرهنگ و هنر در سال 98

كارشناس: افسر موموندی(مدیر دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق تولید در حوزه فرهنگ و هنر در سال 98

كارشناس: افسر موموندی(مدیر دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق تولید در حوزه فرهنگ و هنر در سال 98

كارشناس: افسر موموندی(مدیر دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

خبرهای اقتصادی با رویكرد فرهنگ و هنر موضوع اصلی این برنامه است. برنامه اقتصاد حوالی فرهنگ كه در شبهای دیگر به موضوعات فرهنگی و هنری می پردازد شنبه شب ها بصورت زنده و مستقیم، پرونده ویژه یكی از بخش های برنامه اقتصاد حوالی فرهنگ شنبه شبهاست كه به طرح و بررسی و مطالبه مهمترین چالش ها و دغدغه های فرهنگی و هنری با رویكرد اقتصادی توجه دارد. این بخش با حضور و پاسخگویی مسئولان مهمترین تحولات اقتصاد فرهنگ و هنر را مورد كنكاش و بررسی قرار می دهد

4 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

نقش و اهمیت وازه یابی در انتخاب نام محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی-ایرانی

كارشناس: دكتر جعفر خیرخواهان(استاد دانشگاه در حوزه اقتصاد)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر جعفر خیرخواهان(استاد دانشگاه در حوزه اقتصاد)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر جعفر خیرخواهان(استاد دانشگاه در حوزه اقتصاد)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام شركت و محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیئت علمی آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام شركت و محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیئت علمی آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر جعفر خیرخواهان(استاد دانشگاه در حوزه اقتصاد)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام شركت و محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیئت علمی آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام شركت و محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیئت علمی آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی زنجیره تولید و توزیع پوشاك ملی با رویكرد فرهنگ اسلامی ایرانی

كارشناس: حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس) و دكتر سینا كلهر(مدیر كل دفتر مطالعات فرهنگی مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام شركت و محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیئت علمی آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی زنجیره تولید و توزیع پوشاك ملی با رویكرد فرهنگ اسلامی ایرانی

كارشناس: حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس) و دكتر سینا كلهر(مدیر كل دفتر مطالعات فرهنگی مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و اهمیت واژه یابی در انتخاب نام شركت و محصول با رویكرد فرهنگ اسلامی- ایرانی

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیئت علمی آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی زنجیره تولید و توزیع پوشاك ملی با رویكرد فرهنگ اسلامی ایرانی

كارشناس: حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس) و دكتر سینا كلهر(مدیر كل دفتر مطالعات فرهنگی مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی زنجیره تولید و توزیع پوشاك ملی با رویكرد فرهنگ اسلامی ایرانی

كارشناس: حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس) و دكتر سینا كلهر(مدیر كل دفتر مطالعات فرهنگی مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی زنجیره تولید و توزیع پوشاك ملی با رویكرد فرهنگ اسلامی ایرانی

كارشناس: حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس) و دكتر سینا كلهر(مدیر كل دفتر مطالعات فرهنگی مركز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی فرهنگ های بالقوه و بالفعل در هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی

كارشناس: رسول اولیازاده(كارشناس هنرهای تجسمی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

خوشنویسی در فرهنگ ایرانی اسلامی با تاكید بر نقش اقتصادی آن

كارشناس: كابلی(استاد دانشگاه) و حسین یاوری(پژوهشگر)

9 سال پیش