خانه تا كارخانه
خانه تا كارخانه

مناظره بخش خصوصی و دولتی در كارهای برون رفت از ورشكستگی در صنایع كوچك چیست؟

كارشناس: علی خداپناه لو(عضو هیئت مدیره شركت شهرك های صنعتی استان تهران)، علی امین(فعال صنایع كوچك) و آرمان خالقی(عضو هیئت مدیره و دبیركل خانه صنعت معدن تجارت)

8 سال پیش
خانه تا كارخانه
خانه تا كارخانه

مناظره بخش خصوصی و دولتی، آیا بستر سازی برای صنایع كوچك وظیفه ارگان دولتیه؟

كارشناس: علی خداپناه لو(عضو هیئت مدیره شركت شهرك های صنعتی استان تهران)، علی امین(فعال صنایع كوچك)، آرمان خالقی(عضو هیئت مدیره و دبیر كل خانه صنعت معدن تجارت) و دكتر علی نظری شیخ احمد(مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شركت شهرك ها در اردبیل)

8 سال پیش
روستای ما(تكرار)
روستای ما(تكرار)

معرفی روستای چاه جمال- تاریخچه اقتصاد صنایع دستی و علل ركود

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی كشور)

8 سال پیش
روستای ما(تكرار)
روستای ما(تكرار)

معرفی روستای چاه جمال- تاریخچه اقتصاد صنایع دستی و علل ركود

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی كشور)

8 سال پیش
روستای ما(تكرار)
روستای ما(تكرار)

معرفی روستای بستان

كارشناس: حسین بختیاری(دبیرشورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی كشور)

8 سال پیش
روستای ما
روستای ما

معرفی روستای چاه جمال- تاریخچه اقتصاد صنایع دستی و علل ركود

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی كشور)

8 سال پیش
روستای ما
روستای ما

معرفی روستای بستان

كارشناس: حسین بختیاری(دبیرشورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی كشور)

8 سال پیش
گردشگری(تكرار)
گردشگری(تكرار)

صنایع دستی

كارشناس: دكتر مرتضی رمضانی(مدیرعامل مركز غیر دولتی راهبردی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری) و خانم لیلا عابدی(كارشناس صنایع دستی)

8 سال پیش
گردشگری(تكرار)
گردشگری(تكرار)

صنایع دستی

كارشناس: مرتضی رمضانی(مدیرعامل مركز غیر دولتی راهبردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مشاور برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی) و خانم لیلا عابدی(كارشناس صنایع دستی)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی شیوه های بازاریابی صنایع دستی با رویكرد نیازسنجی

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی) و امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی شیوه های بازاریابی صنایع دستی با رویكرد نیازسنجی

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی) و امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی شیوه های بازاریابی صنایع دستی با رویكرد نیازسنجی

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی) و امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی شیوه های بازاریابی صنایع دستی با رویكرد نیازسنجی

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی) و امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی شیوه های بازاریابی صنایع دستی با رویكرد نیازسنجی

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی) و امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بازاریابی صنایع دستی

كارشناس: دكتر امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی) و حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكلهای غیر دولتی صنایع دستی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بررسی شیوه های بازاریابی صنایع دستی با رویكرد نیازسنجی

كارشناس: حسین بختیاری(دبیر شورای عالی تشكل های غیر دولتی صنایع دستی) و امید شیوا(مشاور امور بین الملل معاونت صنایع دستی)

9 سال پیش