راهكار مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+ 2 ساعت بعد
راهكار و اذان مغرب مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+اذان مغرب به وقت تهران ساعت 18:47 7 روز بعد
راهكار مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+ 6 روز بعد
راهكار مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+ 5 روز بعد
راهكار مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+ 4 روز بعد
راهكار مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+ 3 روز بعد
راهكار(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 9 ساعت بعد
راهكارمنتخب(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 9 روز بعد
راهكار(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 8 روز بعد
راهكار(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 7 روز بعد
راهكار(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 6 روز بعد
راهكار(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 5 روز بعد
راهكار(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 4 روز بعد
راهكارمنتخب(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 3 روز بعد
راهكارمنتخب(تكرار) مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی 2 روز بعد
رویش معیارهای سنجش عملكرد تبلیغات در شبكه های اجتماعی كارشناس: علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش معیار های سنجش عملكرد در تبلیغات در شبكه های اجتماعی كارشناس: علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش تبلیغات در كسب و كارهای موفق جهان چگونه است؟ كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش بسته بندی؛ شیوه ای برای تبلیغات تا یك كسب و كار گفت و گو با مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش انواع خلاقیت ها در تبلیغات آنلاین كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش تفاوت تبلیغات با بازاریابی چیست؟ كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 9 سال پیش
رویش(زنده) تبلیغات در كسب و كار اینترنتی كارشناس: دكتر پیمان فرشچی (كارشناس بازاریابی و فروش) 9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 9 سال پیش
كالای ایرانی(زنده) نقش تبلیغات در حمایت و فروش كالای ایرانی تولیدكنندگان و روسای اتحادیه های تولیدی كشور 9 سال پیش
كالای ایرانی(تكرار) نقش تبلیغات در حمایت و فروش كالای ایرانی تولیدكنندگان و روسای اتحادیه های تولیدی كشور 9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازی های رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر)، دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) و محمدجواد صدق آمیز(رئیس مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
رویش(زنده) تبلیغات برای كسب و كارهای نوپا كارشناس: دكتر برزو پورعبدالهیان(عضو هیئت علی دانشگاه آزاد) و دكتر امیر اخلاصی(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) 9 سال پیش
رویش(زنده) تبلیغات برای كارآفرینان كارشناس: دكتر محمود محمدیان(عضو هیات علمی دانشگاه علامه) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازی های رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ایی در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ایی) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر)، دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) و محمدجواد صدق آمیز(رئیس مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 8 سال پیش