راهكار
راهكار

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+

2 ساعت بعد
راهكار و اذان مغرب
راهكار و اذان مغرب

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+اذان مغرب به وقت تهران ساعت 18:47

7 روز بعد
راهكار
راهكار

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+

6 روز بعد
راهكار
راهكار

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+

5 روز بعد
راهكار
راهكار

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+

4 روز بعد
راهكار
راهكار

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

رادیو اقتصاد صدای پیشرفت، پیامك: 98300003637+ تلفن گویا: 982127860098+

3 روز بعد
راهكار(تكرار)
راهكار(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

9 ساعت بعد
راهكارمنتخب(تكرار)
راهكارمنتخب(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

9 روز بعد
راهكار(تكرار)
راهكار(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

8 روز بعد
راهكار(تكرار)
راهكار(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

7 روز بعد
راهكار(تكرار)
راهكار(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

6 روز بعد
راهكار(تكرار)
راهكار(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

5 روز بعد
راهكار(تكرار)
راهكار(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

4 روز بعد
راهكارمنتخب(تكرار)
راهكارمنتخب(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

3 روز بعد
راهكارمنتخب(تكرار)
راهكارمنتخب(تكرار)

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

2 روز بعد
رویش
رویش

معیارهای سنجش عملكرد تبلیغات در شبكه های اجتماعی

كارشناس: علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

معیار های سنجش عملكرد در تبلیغات در شبكه های اجتماعی

كارشناس: علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

تبلیغات در كسب و كارهای موفق جهان چگونه است؟

كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

تبلیغات آنلاین

كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

بسته بندی؛ شیوه ای برای تبلیغات تا یك كسب و كار

گفت و گو با مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

انواع خلاقیت ها در تبلیغات آنلاین

كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

تفاوت تبلیغات با بازاریابی چیست؟

كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

7 سال پیش
كسب و كار اینترنتی
كسب و كار اینترنتی

تبلیغات آنلاین

كارشناس: محسن ارژنگ(كارشناس كسب و كار اینترنتی)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس

كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
رویش(زنده)
رویش(زنده)

تبلیغات در كسب و كار اینترنتی

كارشناس: دكتر پیمان فرشچی (كارشناس بازاریابی و فروش)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس

كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس

كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران)

9 سال پیش
كالای ایرانی(زنده)
كالای ایرانی(زنده)

نقش تبلیغات در حمایت و فروش كالای ایرانی

تولیدكنندگان و روسای اتحادیه های تولیدی كشور

9 سال پیش
كالای ایرانی(تكرار)
كالای ایرانی(تكرار)

نقش تبلیغات در حمایت و فروش كالای ایرانی

تولیدكنندگان و روسای اتحادیه های تولیدی كشور

9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر

كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و جایگاه تبلیغات بازی های رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه

كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه

كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟

كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس

كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر)، دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) و محمدجواد صدق آمیز(رئیس مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر

كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه

كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر

كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری)

8 سال پیش
رویش(زنده)
رویش(زنده)

تبلیغات برای كسب و كارهای نوپا

كارشناس: دكتر برزو پورعبدالهیان(عضو هیئت علی دانشگاه آزاد) و دكتر امیر اخلاصی(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)

9 سال پیش
رویش(زنده)
رویش(زنده)

تبلیغات برای كارآفرینان

كارشناس: دكتر محمود محمدیان(عضو هیات علمی دانشگاه علامه)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش و جایگاه تبلیغات بازی های رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه

كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟

كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ
اقتصاد حوالی فرهنگ

نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ایی در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه

كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ایی) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر

كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟

كارشناس: پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس

كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر)، دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) و محمدجواد صدق آمیز(رئیس مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر

كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟

كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها

كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی)

8 سال پیش