راهكار
راهكار

مشاوره اقتصادی و پاسخگویی به سوالات مخاطبان در حوزه های سرمایه گذاری، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مدیریت نیروی انسانی و كارآفرینی

با حضور حمیده رضاسلطانی و راضیه حسینعلی (تهیه كننده)، فاطمه شعبانی و نوشین تاجداری (گوینده)

8 ساعت بعد
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

تعریف اقتصاد و مفاهیم اقتصادی- اقتصاد سالم- كسب و كار و بازاریابی

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

معرفی كتاب ها در حوزه كسب و كار و نظام اقتصادی كشور

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

معرفی كتاب ها در حوزه كسب و كار و نظام اقتصادی كشور

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

معرفی كتاب ها در حوزه كسب و كار و نظام اقتصادی كشور

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

4 سال پیش
الفبای بازاریابی(تكرار)
الفبای بازاریابی(تكرار)

4 سال پیش
الفبای بازاریابی(تكرار)
الفبای بازاریابی(تكرار)

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

4 سال پیش
الفبای بازاریابی(تكرار)
الفبای بازاریابی(تكرار)

4 سال پیش
الفبای بازاریابی(تكرار)
الفبای بازاریابی(تكرار)

4 سال پیش
الفبای بازاریابی
الفبای بازاریابی

4 سال پیش
روز از نو(زنده)
روز از نو(زنده)

انواع بازاریابی و تبلیغات آن

كارشناس: مهدی عدالت(مدرس فروش و بازاریابی اینترنتی) و خانم دكتر فرانك جواهردشتی(كارشناس بازاریابی اینترنتی)

8 سال پیش
رویش(زنده)
رویش(زنده)

بازاریابی مستقیم در كسب و كارهای نوپا

كارشناس: دكترسالار معینی كرمانشاهی(كارشناس بازاریابی و فروش)

9 سال پیش
رویش
رویش

اهمیت نوآوری در بازاریابی و فروش

كارشناس: پرویز درگی(مشاور، محقق و مدرس بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

مهارت های فردی لازم برای بازاریابی و فروش

گفت و گو با استاد پرویز درگی(مشاور، محقق و مدرس بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

شبكه های اجتماعی و بكارگیری آن ها در دنیای بازاریابی

كارشناس:مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

8 سال پیش
اقتصاد مجازی(تكرار)
اقتصاد مجازی(تكرار)

فرصت های كسب و كار در بازاریابی دیجیتال

كارشناس: ناصر پاشاپور(كارآفرین و فعال حوزه بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

بازاریابی پارتیزانی

كارشناس: پرویز درگی(رئیس انجمن بازاریابی و مدرس دانشگاه)

8 سال پیش
رویش
رویش

شیوه های نوین بازاریابی و آسیب شناسی آن

كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(كارشناس و مشاور بازاریابی)

7 سال پیش
رویش
رویش

زبان بدن در تبلیغ و بازاریابی

كارشناس: دكتر مجتبی شكوری(كارشناس بازاریابی و تبلیغات)

7 سال پیش
رویش
رویش

روشهای بازاریابی

كارشناس: آرش بهجو(كارشناس بازاریابی)

8 سال پیش
رویش
رویش

تفاوت تبلیغات با بازاریابی چیست؟

كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی)

7 سال پیش
آموزش صادرات(تكرار)
آموزش صادرات(تكرار)

بازاریابی بین المللی

گفت و گو با هرمز مهرانی(كارشناس بازاریابی)

7 سال پیش
تدبیر
تدبیر

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت دوم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش)

7 سال پیش
تدبیر
تدبیر

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ (بازاریابی)- قسمت سوم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش)

7 سال پیش
تدبیر
تدبیر

مدیریت كسب و كار در حوزه فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت پنجم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی)

7 سال پیش
خانه تا كارخانه
خانه تا كارخانه

تاثیر بازاریابی دیجیتال بر روی صنایع كوچك

كارشناس: سیدعلیرضا مجاهدی نسب(مشاور مدیریت كسب و كارهای الكترونیكی) و مهدی عدالت(كارشناس بازاریابی دیجیتال)

6 سال پیش
رویش
رویش

نحوه تدوین استراتژی موثر بازاریابی

كارشناس: محمدحسین مهریزدان(مدرس بازاریابی و فروش)

6 سال پیش
تدبیر(تكرار)
تدبیر(تكرار)

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت اول

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش)

6 سال پیش
تدبیر(تكرار)
تدبیر(تكرار)

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ (بازاریابی)- قسمت سوم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش)

6 سال پیش
رویش
رویش

روشهای نوین بازاریابی و فروش

كارشناس: محمودرضا گودرزی(كارشناس ارشد بازاریابی)

7 سال پیش
تدبیر
تدبیر

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ (بازاریابی)- قسمت اول

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش)

7 سال پیش
خانه تا كارخانه
خانه تا كارخانه

فرصت ها و تهدید هایی كه بازاریابی دیجیتال برای صنایع كوچك بوجود می آورند

كارشناس: سیدعلیرضا مجاهدی نسب(مشاور مدیریت كسب و كارهای الكترونیكی) و مهدی عدالت(كارشناس بازاریابی دیجیتال)

6 سال پیش
آموزش صادرات(تكرار)
آموزش صادرات(تكرار)

بازاریابی بین المللی

كارشناس: دكتر هرمز مهرانی(مدرس بازاریابی)

7 سال پیش
تدبیر(تكرار)
تدبیر(تكرار)

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و محمدامین رشیدی(دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی)

6 سال پیش
تدبیر
تدبیر

مدیریت كسب و كار در صنعت ابزار فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت چهارم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی)

7 سال پیش
رویش
رویش

اصول بازاریابی بین بنگاهی

كارشناس: محمدحسین مهریزدان(استاد كسب و كار و مشاور بازاریابی و فروش و برندینگ)

6 سال پیش
آموزش صادرات(تكرار)
آموزش صادرات(تكرار)

مدیریت بازاریابی و بین المللی

كارشناس: دكتر هرمز مهرانی(عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو موسسان انجمن علمی بازاریابی ایران)

7 سال پیش
رویش
رویش

بازاریابی و روش های جلب مشتری

كارشناس: رضا وفایی(عضو انجمن بازاریابی ایران)

7 سال پیش
تدبیر(تكرار)
تدبیر(تكرار)

مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت دوم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش)

6 سال پیش
تدبیر(تكرار)
تدبیر(تكرار)

مدیریت كسب و كار در حوزه فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت پنجم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی)

6 سال پیش
تدبیر(تكرار)
تدبیر(تكرار)

مدیریت كسب و كار در حوزه فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت پنجم

كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی)

6 سال پیش
ارز و مرز
ارز و مرز

روشهای بازاریابی صارداتی در كشور پاكستان

كارشناس: عباسعلی هادیزاده(مدیر بازاریابی صادرات لاستیك بارز)، امیر نیكخواه(مدرس و مشاور صادرات)

5 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور

كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور

كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی)

8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار)

جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور

كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی)

8 سال پیش