صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

"شنبه الی پنج شنبه" از ساعت 08:00 به مدت 60 دقیقه

یک کارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری از برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته طی هفته آینده در کشور خبر داد.

مجید برقی در برنامه «رویش» رادیو اقتصاد افزود: این نمایشگاه از 23 تا 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی همچنین اظهارداشت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مهمترین رویداد سالانه حوزه گردشگری در کشور است.

این کارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری گفت: سرمایه گذاری های زیادی امروز در حوزه بوم گردی و کسب و کار های کوچک گردشگری در کشور انجام شده است.

وی در ادامه افزود: این کسب و کارها برای رشد و توسعه نیازمند به جذب مشتری دارند.

برقی تصریح کرد: کسانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند باید با مفاهیم نوین حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بیش از گذشته آشنا باشند.

وی گفت: بطورکلی در بحث گردشگری یک اصطلاح به نام مدیریت ارتباط با توریسم (تی.آر. ام) وجود دارد که یکی از شاخه های تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری (سی.آر. ام) است.

این کارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری افزود: مزیت های که امروز کشور در حوزه گردشگری چه در تورهای ورودی و چه در گردشگری های داخلی دارد کسب و کارهای فعال در این حوزه باید به مرور با این موارد آشنا شوند.

وی به رادیو اقتصاد یادآورشد: ناگفته نماند نسل جدید این حوزه از گردشگری اغلب جوانان هستند و از ابزارهای نوین و برخط در جهت پیشبرد کسب و کارهای خود استفاده می کنند.

برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 8 صبح به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی «مهرگان سوادکوهی و نازنین کتابچی» با هدف آموزش غیر مستقیم نحوه راه اندازی یک کسب وکار جدید، توسعه و موفقیت در آن و مدیریت بحران های پیش رو بر روی موج اف‌ام ردیف 98 قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

مرتبط با این برنامه

  • معرفی کسب و کارهای حوزه آموزش و تدریس خصوصی

  • توسعه اینترنت پایه بازاریابی ویروسی

  • بازاریابی ویروسی چیست؟

  • خلاقیت و نوآوری لازمه پیشرفت و تعالی درسازمـان

  • نقش مدیران در پرورش خلاقیت و ابتکار عمل کارکنان

  • انصاف و عدالت در مدیریت کسب و کار

  • عدم توسعه یافتگی صنعت بیمه در ایران

  • قوانین بیمه در کسب و کار

  • هیجانات شکل دهنده رفتار انسان ها

  • اهمیت کنترل هیجانات در پیشرفت شغلی