تئوری ذهن روزهای زوج از ساعت 23:05 به مدت 55 دقیقه

رادیو اقتصاد

تئوري ذهن

برنامه "تئوری ذهن" برند و نقش آن در اقتصاد

برنامه "تئوری ذهن" جمعه 5 فروردین ماه، به موضوع برند و نقش آن در اقتصاد می پردازد.

1401/01/04
|
09:45
|

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ در سالهای اخیر با رشد صنعت و داد و ستد در میان مردم و جامعه و همچنین بزرگ تر شدن بازارهای مالی یك نیاز بیش از پیش خود نمایی كرد كه آن برند شدن بود. دیگر نام ها نقش اصلی را بازی نمی كردند و باید نام ها و نمادها برجسته می شدند تا افراد یا شركت ها به سوددهی برسند. برندینگ یا همان برند سازی یكی از مهم‌ترین ابعاد هر كسب‌ و كاری، كوچك یا بزرگ، خرده ‌فروش یا ‌بنگاه به بنگاه، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. امروزه با پیشرفت تكنولوژی و شبكه های اجتماعی و نیز افزایش میزان درك و آگاهی اجتماعی، فعالیت های تبلیغاتی و برندسازی به یكی از موضوعات مهم توسعه اقتصادی بدل شده است.

در برنامه فردا كارشناسان راجع به برند و نقش آن در اقتصاد مطالبی را بیان می كنند.

برنامه "تئوری ذهن" به تهیه كنندگی لیلا امیدیگانه در ایام نوروز ساعت 23:05 از شبكه اقتصاد پخش می شود.

دسترسی سریع
تئوری ذهن